Strategická cenotvorba… Co se skrývá za tímto složitě znějícím názvem, souhrnně představuje elektronický průvodce světem obchodování přes internet. Sledování cen u konkurence je jednou z důležitých cest, která vede k postupnému snižování cen vlastního zboží tak, abyste byli vždy o krok napřed. Stejný sortiment, jako má konkurence a za příjemné ceny, to je fakt, který zákazník ocení. Bude se do vašeho e-shopu vracet, případně přitáhne i jiné potenciální zákazníky.

Nestyďte se sledovat ceny konkurence, je to legitimní nástroj

Není třeba se obávat nařčení ze „šmírování“. To není přesné – monitoring cen konkurence je legitimním postupem, jak se více přiblížit ke klientům sympatickými částkami za nabízené zboží. Postupů k dynamickému přeceňování je více, ovšem nejjednodušší cestou může být skokové snížení cen v rámci slevových akcí nebo například u takzvaného black Friday – to aby se o vás vědělo, že umíte prudce snížit ceny! Případně své zboží můžete nabízet za o drobet nižší částky než vaše konkurence. I nenápadné minimalizování finální ceny dovedou zákazníci ocenit.

Určitě se vám jakékoliv snížení cen vyplatí. Vždyť i průzkumy hovoří jasnými čísly: 1% zdokonalení ceny se ukáže jako 11,1% růst v provozním profitu. Z toho vyplývá, že nastavení strategické cenotvorby skutečně pomáhá k navýšení zisku. E-book, která je ke stažení na webu, přináší všem zájemcům o zdokonalení se v internetovém obchodování mnoho důležitých informací o strategické cenotvorbě, monitoringu cen konkurence a dynamickém přeceňování. Sledování cen konkurence je zkrátka nepostradatelným krokem ke zvyšování zisku, jemuž se ale naučíte díky elektronickému průvodci velmi snadno a rychle. Nebojte se sebezdokonalování a neustálého vzdělávání! Konkurence nikdy nespí…