Sdílejte

Při hubnutí a dietě si musíte hlídat svůj dietní jídelníček. Na sladkosti a cukroví si pak musíte dávat velký pozor. Sladkosti a cukroví obsahují kalorie, které vašemu tělu vůbec nic nepřináší. Pokud se bez nich nedokážete obejít, neměli byste si je úplně zakazovat. Je lepší mít sladkosti a cukroví pod kontrolou než se zbytečně trápit a stresovat.

Sladkosti a cukroví – kalorické tabulky

O tom, že sladkosti nebo různé cukroví a další pochoutky mají hodně kalorií, není potřeba diskutovat. Pokud se podíváte na kalorické tabulky sladkostí a cukroví, zjistíte, že velká většina sladkostí obsahuje velké množství cukru a jedná se tedy převážně o učiněné kalorické bomby.

  Přemýšleli jste někdy o automatu na vodu?

Sladkosti a cukroví – to ale nejsou jenom kalorie. Dalším velkým problémem je právě ten cukr. Sladkosti pak díky velkému obsahu cukru mají vysoký glykemický index. To znamená, že sladkosti vás ani trochu nezasytí a ať jich sníte sebevíc, budou jen zvyšovat váš pocit hladu

Když sladkosti tak jen kvalitní a s rozumem

Pokud držíte dietu a nedokážete se zbavit myšlenek na něco sladkého, je nejlepší zařadit sladkosti na vás dietní jídelníček. To znamená, že si čas od času dopřejte něco malého, sladkého.

Ale mělo by se vždy jednat o odměnu za to, že dodržujete dietní plán nebo pravidelné cvičení. Pokud si čas od času dáte nějaký malý dortík nebo jinou sladkost, vaši dietu by to nemělo narušit.

  Jak se i v nepříznivém počasí udržet ve formě?

Neublíží vám ani pár kousků kvalitní čokolády. Nesmí se z toho ale stát pravidlo, které by se opakovalo každý den. Jako u všeho, když držíte dietu, i u sladkostí platí, že je nutný zdravý rozum. Sami řekněte co je lepší? Stresovat se neodolatelnou chutí na sladkosti a čokoládu, nebo si čas od času dopřát kousek čokolády?