Potřebujete se dostat před konkurenci a vyhrát v takzvaném konkurenčním boji? Svou pozornost (a ostatně také peníze) byste měli investovat do propagace, a to zejména té internetové. Právě do digitálního světa stále více vstupujeme, a to dokonce i takové podniky, které se mu velkou měrou a dlouhý čas stranily. Abyste však neprohloupili, je třeba se v jednotlivých typech reklamy vyznat a určit si, která je pro vás tou trefou do černého či takzvanou zlatou žílou.

PPC reklama

Ze všeho nejdříve je dobré si uvědomit, jak a kde konkrétně můžete propagaci spustit. Prostorů, kde s nimi můžete vyrukovat, je víc než dost. Google, Seznam, ale také sociální sítě jsou vám nakloněni, o tom není pochyb ani sporu.

Pokud bychom však měli uvést jeden způsob propagace, který rozhodně stojí minimálně za zvážení, řekneme, že je to PPC reklama. Propagace, která si účtuje za prokliknutí, stojí za skvělými a velkými výsledky, o kterých si mnozí mohli nechat jenom zdát. Jedná se o způsob propagace, který můžete korigovat, který můžete pravidelně optimalizovat a u kterého můžete měnit i rozpočet, se kterým reklama pracuje. Jinými slovy ji můžete přizpůsobovat svým možnostem.

Social media marketing

V posledních letech velmi oblíbená forma propagace, která se dotýká hlavně mladé generace. Social media marketing čili propagace na sociálních sítích je nejen efektivní, ale také v porovnání s mnoha jinými způsoby reklamy také velmi levná.

V případě, že se rozhodnete pro tento typ propagace, však musíte mít maximálně jasno v tom, kdo je vaší cílovou skupinou. Pakliže to nevíte, jen stěží budete evidovat zisky z kampaní, které pustíte. Každá sociální síť má svou cílovou skupinu. A dle toho se rozhodujte.

Virální marketing

Velmi dobrou cestou je také takzvaný virální marketing. Zde se však sází na to, že bude obsah sdílený dál. Jinými slovy úspěch tkví v tom, že vytvoříte něco reklamního, co bude poté sdílené mezi jednotlivci. Zpravidla se jedná o video reklamu, informační zprávu nebo například produkt zdarma, který je velmi často šířen mezi lidmi.

Pokud je vytvořený obsah skutečně dobrý, reklama se šíří rychlostí blesku a výsledky na sebe nenechávají dlouho čekat.