Home Ženy Babiččina volba staví v nové kampani na emocích a kvalitě

Babiččina volba staví v nové kampani na emocích a kvalitě

by svet zeny
0 comments

Praha, 25. října 2024 – Prémiová značka mouky Babiččina volba z portfolia GoodMills Česko startuje novou reklamní kampaň Všechno se točí kolem lásky, která vyzdvihuje lásku jako klíčovou ingredienci každého domácího pečení. Po šesti letech tak nahrazuje kreativní koncept malování obrazů do mouky. Těžištěm nové reklamní kampaně je televizní spot s nadčasovou melodií Love is All Around. Ukazuje, že domácí pečení s kvalitní moukou je způsob, jak vyjádřit lásku svým blízkým.

Hlavní dějová linka televizního spotu nové kampaně je zasazena do kuchyně, kde ve spojení s prémiovou moukou vznikají jedinečné kulinářské zážitky. Kampaň klade důraz na pestrou škálu jídel, která lze z mouky Babiččina volba připravit – od čerstvého chleba po nadýchané muffiny – a ukazuje, jak každé pečení může obohatit naše každodenní rodinné životy.

Naším cílem je inspirovat každého, aby pečení vnímal jako projev lásky, a zároveň chceme ukázat, že naše mouka hraje důležitou roli při vytváření těchto nezapomenutelných okamžiků plných vůně čerstvého domácího pečiva,“ říká Kateřina Hanusová, marketingová manažerka značky Babiččina volba. „Láska pro nás znamená také udržování stálé vysoké kvality našich mouk, proto pro jejich výrobu používáme jen to nejkvalitnější obilí. Důvěra našich spotřebitelů je pro nás klíčová, v kvalitě neděláme kompromisy, a i díky tomu jsme jedničkou mezi značkovými moukami v České republice,“ dodává.

Mouka nejvyšší kvality bez ústupků

Babiččina volba si získala důvěru domácích pekařek a pekařů díky své vysoké kvalitě, ve které nedělá kompromisy, a transparentnímu původu surovin. Ty pochází od dlouhodobých lokálních partnerů – českých farmářů, jednotlivců i zemědělských sdružení. Pro veškeré vstupní suroviny jsou nastaveny přísné kvalitativní parametry. Velkou roli hraje také důkladná a nepřetržitá kontrola produktu od zrna až po finální mouku.

Pro výrobu špaldové mouky používá pouze prastaré odrůdy nešlechtěné špaldy, které jsou registrované ve Státní odrůdové knize. Není tedy žádných pochyb, že jde skutečně o špaldu. Navíc jsou tyto odrůdy spolehlivě detekovatelné prověřenými laboratorními metodami. 

Babiččina volba nabízí širokou škálu kvalitních mouk pro jakékoliv pečení. V sortimentu jsou mouky vhodné pro různé druhy těst, jako jsou kynuté, dortové, křehké nebo pizzové. Samozřejmostí je i klasická mouka hladká, polohrubá a hrubá. Všechny mouky obsahují pouze pečlivě namleté obilí.

I pečlivý výběr klíčových ingrediencí, jako je mouka, může být projevem lásky pro naše blízké – tím, že vybereme tu nejlepší pro naše pečení. Zároveň chceme demonstrovat, že mouka Babiččina volba není jen pro zkušené domácí pekaře, ale pro každého a na každé těsto, na každou příležitost,“ shrnuje Katěřina Hanusová.

Reklamní kampaň bude k vidění především na televizních stanicích v Česku (Media Club) a na Slovensku (JOJ Group). Kromě toho zahrne Facebook a Instagram pod profily Babiččina volba / Babičkina voľba a online platformy jako Google, Seznam, YouTube a další.

Video spot kampaně je k dispozici na YouTube.

Více informací naleznete na webu Babiččina volba.

Kontakt pro média:

Laura Alluri, PR Manager, mobil: +420 730 169 567, e-mail: laura.alluri@bisonrose.cz

O značce Babiččina volba:

Babiččina volba si během téměř 15 let své existence získala důvěru spotřebitelů díky vysoké kvalitě, ve které nedělá kompromisy, a transparentnímu původu surovin. Nabízí širokou řadu mouk pro různé druhy těst, čímž se stala neodmyslitelnou součástí mnoha českých domácností. Pšenice a žito v moukách značky Babiččina volba pochází od dlouhodobých lokálních partnerů – českých farmářů, jednotlivců i zemědělských sdružení a pro veškeré vstupní suroviny jsou nastaveny přísné kvalitativní parametry. Mouka je vyráběna v jihomoravském Kyjově a severočeských Litoměřicích. Důkladná a nepřetržitá kontrola produktu od zrna až po finální mouku zajišťuje bezchybnou kvalitu a upevňuje vedoucí pozici značky na trhu.

Další články autora

Zpravy Aktualne - gif logo

Zpravodajský magazín Zprávy Aktuálně.cz se nesmazatelně zapsal do historie české žurnalistiky jako z prvních ryze online deníků v zemi. Od svého založení v roce 2012 se stal důležitým zdrojem informací pro moderní čtenáře, kteří hledají kvalitní a důvěryhodné zpravodajství.

© PressMedia.net, Praha 4, Publikujeme PR články. Inzerci na webu zajišťuje PlacLa.