Doby, kdy spodní prádlo bylo nepohodlné jsou naštěstí již dávno pryč. Přední návrháři kromě skvělého designu řeší také materiál a střih, aby vše bylo pohodlné a příjemné na nošení.

Snad žádná značka za sebou nemá tolik provokativních reklam jako Calvin Klein. Firmu založil Klein v roce 19 168 a už o rok později si ho všímali módní časopisy. Za jeho úspěchy stojí částečně i právě šokující reklama, která způsobila, že se o značce mluvilo. Už herečka Brooke Shields, která na sobě v reklamě měla oblečené pouze džíny, mnoho puritánů ve své době pobouřila. Naprosto legendární reklamou na spodní prádlo Calvin Klein se pak stala černobílá fotografie svalnatého Marka Wahlberga, který měl na sobě oblečené pouze zářivě bílé boxerky s širokým lemem, kterému vévodil právě nápis Calvin Klein. Tento střih také způsobil v designu spodního prádla revoluci, boxerky této značky jsou jakýmsi fenoménem po celém světě pro mnoho generací. Muži na ně nedají dopustit, protože jsou pohodlné, kvalitní a perfektně se nosí. Inspiraci našel Klein ve 30. letech minulého století, kdy klasické trenýrky či krátké spodky na šňůrku nahrazovali boxeři gumou, která zajistila, že při zápasech i tréninku vše drželo na svém místě.

Dámské kalhotky i pánské boxerky opatřil Calvin Klein širokou gumou se svou značkou a na svých přehlídkách je nechával vyčuhovat ze sukní i džínů, což způsobilo módní revoluci. Své jméno také umisťuje viditelné na spodní prádlo Tommy Hilfiger, především na ramínka podprsenek nebo jejich spodní lemy. Tato značka se soustředí na pohodlné a zároveň nápadité střihy sportovního vzhledu, podprsenky tak často nahrazují topy a trička a doplňují se například mikinou nebo lehkou bundou. U pánského prádla pak značka Tommy Hilfiger klade důraz především na dostatečnou oporu intimních partií a pohodlný střih.

V prádle bychom se měli cítit dobře, nemělo by nás nijak omezovat v pohybu a ani nás někde škrtit nebo být těsné. U značkového prádla máme jistotu kvalitních materiálů i zpracování a také dokonalého designu, který respektuje módní trendy.