Během dvou let se tržiště Kaufland v České republice stalo jednou z největších a nejoblíbenějších online platforem v zemi. Tržiště se 4 700 obchodníky, včetně 1 300 místních dodavatelů, nabízí úctyhodný výběr 10 milionů položek, což je za poslední rok nárůst o zhruba 70 %. Každý měsíc přiláká až 5,5 milionu návštěvníků. Hrubý objem prodaného zboží na Kaufland.cz se meziročně zvýšil o 62 procent, čímž výrazně překonal celkový růst trhu.
„Kaufland patří mezi největší prodejce potravin v zemi, ale pro mnoho Čechů jsme také jedním z předních internetových prodejců. Naše tržiště je často první volbou zejména pro zahrádkářské potřeby, potřeby pro kutily, nábytek a kuchyňské potřeby. V budoucnu plánujeme další rozšiřování sortimentu, abychom našim zákazníkům mohli nabídnout více položek. Zároveň bychom rádi oslovili ještě více online prodejců zde v České republice, aby u nás prodávali své produkty,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kaufland Česká republika.
Největší oblibě se na Marketplace Kaufland.cz těší produkty v kategoriích Zahrada a kutilství, dále pak Obývací pokoj a nábytek a Kuchyně a domácnost. Absolutně nejprodávanějšími produkty v sortimentu byly v posledních měsících paddleboardy, psací stoly, běžecké pásy, kancelářské židle a patrové postele. Průměrný nákupní košík přesahuje 100 eur na objednávku. Přibližně třetina prodejců na tržišti Kaufland pochází z České republiky. Celkem 1 300 tuzemských dodavatelů využívá tržiště jako prodejní kanál.
Tržiště Kaufland v Evropě roste a je na cestě stát se největší evropskou online platformou
Tržiště Kaufland nadále pokračuje v mezinárodním růstu i mimo Českou republiku a dále se etabluje jako jeden z největších mezinárodních poskytovatelů e-commerce. Koncem léta se tržiště Kaufland rozšíří do Francie a Itálie. Zejména českým internetovým prodejcům se tak otevírají nové možnosti prodeje v dalších evropských zemích. V Polsku a Rakousku je tržiště Kaufland jedním z nejrychleji rostoucích internetových tržišť v daných zemích. V Německu nyní prodává přes 11 000 prodejců prostřednictvím portálu Kaufland.de, který každý měsíc navštíví až 32 milionů návštěvníků.
Kaufland Global Marketplace jako základ
Základem globalizace je speciálně vyvinuté řešení Kaufland Global Marketplace. Díky jediné registraci mohou internetoví prodejci prodávat vnitrostátně i mezinárodně na všech tržištích Kaufland v České republice, Německu, na Slovensku, v Polsku a Rakousku (brzy také ve Francii a Itálii) a z jednoho portálu bezproblémově spravovat své nabídky, objednávky a údaje o produktech. Ve všech zemích tržiště budou moci prodejci v budoucnu potenciálně oslovit téměř 140 milionů online zákazníků. Tržiště Kaufland navíc nabízejí maloobchodníkům ideální infrastrukturu pro rychlý růst díky bezplatným globálním službám, jako je automatický překlad údajů o produktech, zpracování plateb v příslušné místní měně nebo poskytování zákaznické podpory první úrovně v místním jazyce.