Péče o klienty je naše základní povinnost, pokud si přejeme budovat pozitivní vztahy a trvale se snažit o dobré jméno naší firmy. Existují postupy, se kterými se vám podaří své klienty nadchnout a udržet si jejich přízeň. Na co nezapomenout?

Vlastní aplikace jim usnadní vyhledávání

V online prostředí se hraje o čas. Kdo má zastaralé webové stránky, kde jsou nerelevantní informace, rychle přichází o klienty. Mobilní aplikace vám pomůže nabídnout vašemu klientovi pomocnou ruku. Ušetříte jeho čas potřebný k vyhledávání svých informací a produktů. Aplikace navíc umožňuje propojení s platební branou, modulem GPS, fotoaparátem, sociálními sítěmi a dalšími možnostmi, jak ještě více podpořit dobré vztahy se zákazníkem. Můžete tak gamifikovat své aktivity, nebo se pomocí notifikací postarat o informovanost svých zákazníků.

Recenze jsou magnetem pro další klienty

Je to přirozená lidská vlastnost. Vždy raději zvolíme ke spolupráci někoho, koho známe, nebo koho znají naši blízcí. V dnešní konkurenční době se tak můžeme opírat například o recenze. Právě kladně vyplněná recenze je dnes něco, co plně nahrazuje doporučení blízkých osob. Zaměřte se proto na dobrou spolupráci s firmami, kde se objevují recenze na vaše služby. Reagujte na podněty svých zákazníků vždy mírně a s poděkováním. I když nejsou v právu. Recenze totiž píšete pro další zákazníky.

Slevové kupóny na další nákup

Kdo by si nepřál svůj nákup realizovat v o něco menší cenové relaci. Za trvalou přízeň můžete svým klientům poděkovat tak, že jim nabídnete speciální slevové kupóny pro nákup produktů a služeb. Udržíte si tak jejich přízeň a nabídnete vstřícný krok.

Péče o zákazníky začíná již v době, než se na váš web vůbec dostanou. Poté si je můžete hýčkat vlastní aplikací, která jim usnadní komunikaci, vyhledávání i nákup.