Nová aplikace Brand Driver, která s pomocí technologií umělé inteligence zjednodušuje tvorbu marketingového obsahu, vstupuje po ročním vývoji a testování na trh. Stojí za ní tým českých marketérů, kteří uživatelům slibují úsporu času, peněz a možnost dělat marketing účinně a efektivně bez předešlých znalostí a zkušeností. Znamená Brand Driver marketingovou revoluci?
All-in-one aplikace
Brand Driver pracuje s širokým spektrem šablon, které jsou přizpůsobené různým formám sdělení. Na jedno kliknutí vygenerujete texty postů na sociální sítě, PR článek, tiskovou zprávu, scénář videa na YouTube nebo texty a strukturu newsletterů.
Další funkce vám připraví marketingové strategie, definují cílovou skupinu, vygenerují grafiku, a součástí jsou dokonce i integrovaný ChatGPT nebo překladač. V aplikaci najdete prakticky vše, co potřebujete ke každodenním marketingovým činnostem, od kreativních po rutinní.
„Marketing je komplexní činnost a je nereálné, aby na něj ve firmách byl vyhrazen jen jeden nebo dva specialisté. Ne každý podnik si ale může dovolit vytvořit interní marketingový tým a ani najmutí agentury není nejlevnější záležitost. Malé a střední podniky jsou tak v začarovaném kruhu. Potřebují účinnou marketingovou strategii, ale nemají zdroje na to, aby zaplatily lidi, kteří ji vymyslí, zpracují a odřídí. Proto je tu Brand Driver, který zpřístupní marketing všem, a hlavně odvede značnou část práce,“ vysvětluje hlavní myšlenku aplikace její zakladatel Jan Vácha.
Úleva i pro kreativce a agentury
Brand Driver mohou využívat i agentury nebo tvůrci obsahu, kteří pracují pro více klientů. „Brand Driver funguje ve dvou rovinách. Jednak pracuje s integrovanými prompty v šablonách a jednak s informacemi o firmě, které mu uživatelé poskytnou. V aplikaci si lze založit nekonečné množství firem, podniků a značek. Vygenerovaný obsah je poté přizpůsoben na základě vložených dat,“ popisuje Vácha fungování Brand Driveru.
To je další výhoda oproti generické umělé inteligenci, které musíte každý úkol vždy podrobně popsat. V praxi jí pokaždé musíte zopakovat silné stránky, prodejní argumenty, kdo je cílová skupina a další podrobnosti. Tento krok v Brand Driveru uděláte jen jednou, na začátku.
Bez AI to v budoucnu nepůjde
Nabízí se otázka, zda kvůli aplikacím jako Brand Driver nebudou marketingoví profesionálové v nevýhodě. „Osvojit si umělou inteligenci je v současnosti krok, na který by se měli zaměřit všichni marketéři. Je to nutnost. Nejde jen o to, aby zůstali konkurenceschopní. Umělou inteligenci mohou využívat jako bezednou studnici kreativních nápadů, mohou tvořit konzistentní obsah v souladu s hodnotami klienta a ušetří desítky hodin měsíčně. Ty mohou věnovat jiným projektům nebo kreativním činnostem, které je baví,“ doplňuje Jan Vácha.
Od marketérů pro marketéry
Názory na používání umělé inteligence v marketingu se rozchází a někteří profesionálové z oboru proklamují, že AI nemůže nahradit lidskou empatii, zkušenosti a tvůrčí schopnosti. A najdou se i tací, kteří ji k marketingovým účelům využít zkusili a po několika neúspěšných pokusech svých snah zanechali.
„Při vývoji funkcí Brand Driveru jsme čerpali z vlastních marketingových zkušeností. Nejsme jen parta vývojářů, jsme především marketéři. Víme proto, jak má které sdělení vypadat a jakou má mít formu. Garantujeme, že generované výstupy jsou kvalitní a konzistentní. Brand Driver je aplikace vyvinutá marketéry pro marketéry,“ uzavírá Jan Vácha.
Brand Driver představuje novou éru v oblasti marketingu. Inovativní marketingové strategie už nebudou doménou velkých hráčů s rozsáhlými rozpočty. Díky této aplikaci mají stejnou šanci na úspěch i ti, kteří bojují s omezeným rozpočtem. Vyzkoušejte Brand Driver na 7 dní zdarma a objevte způsob, jak dělat marketing efektivněji a s větší kreativní svobodou.